Перейти далі
Третє покоління

Історія Vectra

Третє покоління

Історія моделі Opel Vectra C

Покоління третє (2002-2008)

Нове покоління Opel Vectra — з літерою «С» у назві, що означало третє покоління, — дебютувало у 2002 році. Та на відміну від попередника Opel Vectra В, автомобіль отримав абсолютно новий дизайн, інтерактивну систему управління IDS, п’ятиступеневу АКПП, ABS, систему контролю гальм при поворотах CBC і інші атрибути сучасних авто. Усе це мало підкреслити зростання технологічності та престижності нового автомобіля. А після оновлення 2006 року, коли третє покоління Opel Vectra C отримало нову передню частину, автомобіль став виглядати ще й більш динамічно.

На підвищення статусу новинки працювала гамма двигунів та величезний перелік технологічних досягнень. Нова модель отримала широкий перелік силових агрегатів (бензин або дизель, 1,6-3,2 л), при цьому рівень максимальної потужності значно зріс: 3-літровий дизель V6 на 184 к. с., бензиновий 3,2-літровий атмосферний двигун на 211 «коней», а пізніше з’явився ще й турбо-V6.

 

Аби забезпечити відмінний комфорт руху та, водночас, гарантувати кращу керованість на високих швидкостях, нове покоління Opel Vectra відзначалося підвіскою з електронно-керованими амортизаторами CDC та системою налаштування шасі IDS Plus. А для покращення оглядовості вночі автомобіль міг запропонувати бі-ксенонові адаптивні фари AFL. Як і попередник, нова модель була доступна покупцям у трьох основних типах кузовів: седан, хетчбек GTS, універсал Caravan. Проте якщо дві перші варіації отримали 2,7-метровому колісну базу, то універсал вирізнявся збільшеною 2,83-метровою базою — нова платформа GM Epsilon надавала можливості конфігурувати ключові розміри автомобіля.

Поява нового автомобіля супроводжувалася досить потужною медіа-підтримкою. Так, Бренд Opel вирішив повернутися до кузовного чемпіонату DTM, що отримав «друге дихання» у 2000-х роках. Для виступів у перегонах було підготовлено спеціальний болід на основі моделі Opel Vectra GTS, що отримав величезний атмосферний двигун V8.
Таким чином слова «потужність», «перегони», «спорт» завжди були присутні в лексиконі творців моделі Opel Vectra C. Тож не дивно, що зрештою все це призвело до появи спортивної модифікації Opel Vectra OPC.

Opel Vectra OPC: найпотужніший та найшвидший

Так, в третьому поколінні моделі нарешті з’явилася версія Opel Vectra OPC — найбільш потужній та швидкісний варіант в гаммі Vectra. Цікаво, що автомобіль пропонувався у двох варіантах кузова — хетчбек GTS (що було очікувано) та універсал Caravan (що геть незвично). А ще Opel Vectra OPC вироблялася з двома варіантами двигунів: під капотом завжди встановлювався турбований 2,8-літровий V6, проте його потужність складала 255 або навіть 280 «конячок» (в залежності від конкретної модифікації та року виробництва).
Звісно, окрім потужного двигуна, версія Opel Vectra OPC отримала й інші важливі доопрацювання, на які розраховували покупці таких автомобілів. По-перше, автомобіль було оснащено спортивними сидіннями Recaro та комплексною системою керування шасі IDS Plus 2: налаштування чутливості керма, жорсткості амортизаторів, ін. По-друге, збільшені гальма та покращена аеродинаміка — задля впевненості на дорозі під час драйву на великих швидкостях. Адже максимум для найбільш потужних та швидких варіантів Opel Vectra OPC сягав 260 км/год — мова йде про стильний та обтічний хетчбек GTS. Хоча він був і не одним унікальним хетчбеком у сімействі Opel Vectra C.

Ще один хетчбек, ще один бізнес-кар? Ну, не зовсім!

Окрім «стиляги» Opel Vectra GTS, в лінійці Opel Vectra знайшлось місце для ще одного хетчбеку – Opel Signum. Автомобіль отримав власну назву, проте був побудований на основі Opel Vectra третього покоління, а саме – варіації Caravan зі збільшеною колісною базою (2,83 м). Адже головна мета, з якою створювався незвичний хетчбек – надати заднім пасажирам максимум простору та зручностей. Так, що задні сидіння з системою FlexSpace могли регулюватися та зсуватися ближче до центру салону, при цьому центральна частина заднього дивану прибиралася. Завдяки цьому, автомобіль міг запропонувати додатковий простір не тільки по довжині або по висоті, а й також по ширині салону.
А що стосується додаткових зручностей, то модель могла запропонувати бокс для охолодження напоїв — справжній ексклюзив зі світу люкс-седанів! Насправді, Opel Signum був створений як представницький седан. От тільки це був не седан. Цікаво, що саме Opel Signum зрештою став одним з попередників для запуску наступної генерації моделей середнього класу. Що ми маємо на увазі? Перегляньте історію Opel Insignia — і знайдете багато цікавих фактів про модель.