Історія Vectra
Третє покоління
Історія моделі Opel Vectra C
Покоління третє (2002-2008)
На підвищення статусу новинки працювала гамма двигунів та величезний перелік технологічних досягнень. Нова модель отримала широкий перелік силових агрегатів (бензин або дизель, 1,6-3,2 л), при цьому рівень максимальної потужності значно зріс: 3-літровий дизель V6 на 184 к. с., бензиновий 3,2-літровий атмосферний двигун на 211 «коней», а пізніше з’явився ще й турбо-V6.
Аби забезпечити відмінний комфорт руху та, водночас, гарантувати кращу керованість на високих швидкостях, нове покоління Opel Vectra відзначалося підвіскою з електронно-керованими амортизаторами CDC та системою налаштування шасі IDS Plus. А для покращення оглядовості вночі автомобіль міг запропонувати бі-ксенонові адаптивні фари AFL. Як і попередник, нова модель була доступна покупцям у трьох основних типах кузовів: седан, хетчбек GTS, універсал Caravan. Проте якщо дві перші варіації отримали 2,7-метровому колісну базу, то універсал вирізнявся збільшеною 2,83-метровою базою — нова платформа GM Epsilon надавала можливості конфігурувати ключові розміри автомобіля.