Less normal experience — віртуальна вечірка для Opel Mokka!
- Віртуальна вечірка «Less Normal Experience», присвячена Opel Mokka, відбудеться 9 квітня о 20:00.
- Приєднатися до унікального танцювального заходу можна на YouTube або Facebook.
- Відомий хаус-лейбл Defected: Бренд Opel запрошує таких зірок, як Purple Disco Machine, Ferreck Dawn, Sam Divine.
- Міжнародна кампанія: від Лондону, Марселя і Берліну — до Opel Classic Garage в Рюсельсхаймі.
Бренд Opel зробив черговий переворот звичних устоїв: в п’ятницю ввечері, 9 квітня, відбудеться світова прем’єра проекту «Less Normal Experience». Вперше автомобільний виробник організовує віртуальну вечірку — DJ Night з міжнародним лейблом хаус-музики Defected Records. Шість культових локацій, шість кращих європейських ді-джеїв, шість годин кращої хаус-музики — такої ж сміливої, напористої, динамічної як приголомшлива новинка Opel Mokka!
Віртуальний захід від Opel і Defected, а саме 6 годин музичних сетів від шести кращих ді-джеїв Purple Disco Machine, Folamour, Ferreck Dawn, Gorgon City, Melvo Baptiste, Sam Divine — стартує о 20:00 і стане справжньою танцювальною вечіркою для мільйонів домашніх клаберів по всьому світу. Девіз: «Налаштуйся на краще і перетвори власну вітальню на танцпол»!
Унікальна хаус-вечірка транслюватиметься на сайті Opel, офіційному каналі YouTube, а також в соціальній мережі Facebook.
З новим кросовером Opel Mokka ми приходимо до молодих людей — в сміливому, екстравагантному, дивовижному стилі. Для них і взагалі для багатьох, музика грає ключову роль в житті. Новий Opel Mokka викликає емоції і обіцяє масу задоволення від водіння. Кампанія «Feeling Good» і масштабний музичний захід ідеально доповнюють один одного, щоб подарувати вам максимум позитивних емоцій. Ми раді, що разом з Defected Records можемо запропонувати всім шанувальникам танців захід світового рівня, який на кілька годин затьмарить рутину нинішнього непростого повсякденного життя.
Віце-президент з маркетингу Бренду Opel Патрік Фурніол (Patrick Fourniol)
Унікальний спот Opel Mokka для віртуальної dj night: кампанія feeling good — для фанатів бренду Opel, для фанатів якісної музики
Бренд Opel вже залучив британський лейбл хаус-музики Defected Records для створення рекламного ролика новинки Opel Mokka. Композиція «Feeling Good» отримала всесвітню популярність завдяки голосу культової співачки і автора пісень Ніни Сімон (Nina Simone). А тепер ця композиція була заново переосмислена для рекламного саундтрека, створеного у вигляді швидкісного реміксу спеціально для новинки Opel Mokka. Новий ремікс «Humanity feat. Alina Lorfeo» є справжнім гімном гарного настрою: все це сприймається весело і динамічно — так само, як і новинка Opel Мокка! Новий початок, який також музично збуджує і зовсім не звичайний.
Бренд Opel продовжує співпрацю з лейблом Defected Records. Кампанія «Less Normal Experience» стартує 9 квітня в вигляді масштабного міжнародного онлайн заходу за участю відомих ді-джеїв хаус-музики. Голландець Феррек Даун (Ferreck Dawn), який грає на багатьох заходах Defected, подарує справжнє захоплення слухачам, виступаючи в центрі Opel Classic Garage (штаб-квартира Бренда в Рюссельсхаймі). Таким чином, його виступ покаже, як незвично можуть поєднуватися традиції і сучасність. Колектив Purple Disco Machine виступлять на даху The Weekend Club в Берліні. Ді-джеї Мелво Батист (Melvo Baptiste) і Сем Дівайн (Sam Divine) гратимуть з штаб-квартири Defected в Лондоні. Французький ді-джей Folamour постане в мальовничому місці на даху клубу Le Baou в Марселі. Нарешті, в п’ятничній вечірньо-нічній сесії британський дует Gorgon City об’єднається в трансатлантичному виступі — з Лондона і Чикаго.
Ми просто робимо все по-іншому. Взявши участь в хаус-вечірці, покупці зможуть познайомитися з Брендом Opel і новою моделлю автомобіля в абсолютно новому захоплюючому виді. Одночасно з цим, відбудеться дебют реміксу для TV-реклами новинки Opel Mokka. Це, так би мовити, буде лише початком нашого віртуального заходу. Ми міняємо традиційний маркетинговий сценарій і показуємо, як музика може виходити за звичні рамки фону для реклами.
Директор по бізнесу Defected Джеймс Кіркхем (James Kirkham)
Сміливий, динамічний, інноваційний: Opel Mokka дарує позитивні емоції та драйв
Новинка Opel Mokka сміливо рухається в майбутнє, пропонуючи оригінальність в дизайні і динамічність в характері. Інноваційні технології в парі з точністю німецьких розробників обіцяють ідеальне поєднання функції і стилю, кращих традиції автомобілебудування і опрацювання конструкції аж до найдрібніших деталей.
Безпомилково впізнаваний дизайн Opel Vizor формує нове обличчя не тільки для даної моделі Mokka, але і для Бренду Opel в цілому. Одночасно з цим, нова передня частина демонструє вражаючу інноваційну функціональність — адже тут використані матричні світлодіодні фари IntelliLux LED®. Інтер’єр відрізняється такою ж чистотою стилю і відмінною функціональністю. Повністю цифрова панель Opel Pure Panel переносить водія і переднього пасажира в новий реально-віртуальний світ і, в той же час, дозволяє швидко фокусуватися на найголовнішому. Завдяки підтримці технологій Apple CarPlay і Android Auto, фірмовий саундтрек з TV-реклами Mokka можна слухати за допомогою сервісів Spotify і Apple Music. Пропонуючи альтернативні варіанти силових агрегатів — включаючи і повністю електричну версію Mokka-e — Бренд Opel явно показує, що сьогодні дійсно важливо: задоволення від водіння в союзі з усвідомленістю і відповідальністю.
Слід зазначити, що унікальна рекламна кампанія «Less Normal. More Mokka» («Менше звичного. Більше оригінальності Mokka») була створена у співпраці з агентством VELOCITY McCann (Франкфурт).