Opel Astra G
25 років від появи моделі
25 років легендарному Opel Astra G
- Весна 1998: абсолютно нова Astra другого покоління зустрічає своїх покупців.
- Безпека перш за все: з шасі DSA, ESP, фари H7 і повністю оцинкований кузов.
- Потужність у 2000-х: Astra OPC, Astra V8 Coupé та Astra OPC X-treme.
Рюссельхайм стає Голлівудом: від розробки до виходу на ринок Astra G
Ключові переваги другого покоління: шасі DSA, повністю оцинкований кузов і достатньо простору
Нещодавно розроблене шасі DSA сприяло динамічним ходовим характеристикам, а також забезпечувало максимальну стійкість у критичних ситуаціях, таких як гальмування на різних дорожніх покриттях. Німецький виробник пояснив інноваційні рішення такими словами: «Передні колеса, які мають кращу керованість завдяки шасі Opel DSA, створюють контрольований ефект сходження, протидіючи тенденції до крену за допомогою ефекту зустрічного повороту». Нове шасі також забезпечувало чудовий комфорт, маневреність водіння навіть у завантаженому стані та поєднувало все це з чудовою безпекою водіння. З 1999 року, із запровадженням ESP, безпека була ще більше посилена. Запатентована система розблокування педалей також була стандартною для кожної Astra G, захищаючи від серйозних травм стопи або ніг у разі зіткнення.
У 1998 році Astra G встановлювала стандарти у своєму сегменті відносно внутрішнього простору. Колісна база в другому поколінні була приблизно на 10 сантиметрів довша ніж у її попередника, що забезпечило більше внутрішнього простору та більше простору для голови і ніг, особливо позаду. Вражаючими були і показники об’єму багажника, адже для хетчбеку він становив 370 літрів об’єму багажника, а у кузові універсал об’єм можна було збільшити до 1.500 літрів. У той же час Astra G зробила «квантовий стрибок у якості», як підтвердила відома у той час газета Frankfurter Rundschau. Окрім низького рівня шуму та вібрації, цьому покращенню сприяли якісні матеріали інтер’єру. Однак повністю оцинкований кузов, запропонований вперше, створив краще враження якості та високого захисту.