Opel в україні:
Успішне «перезавантаження» в 2019 році, нові плани на 2020 рік
Opel в україні успішно «перезавантажено» в 2019 році, презентуємо нові плани на 2020 рік
- Протягом 2019 року в Україні було продано майже 400 автомобілів Opel, бестселери — моделі Grandland X і Astra Sedan.
- Запуск оновленої дилерській мережі Бренда: дев’ять дилерів і чотири сервіс-партнера.
З початку 2019 року офіційним імпортером Opel в Україні стало представництво Групи PSA, що дозволило провести успішний «перезапуск» Бренда. Так, протягом 2019 року в Україні було реалізовано майже 400 автомобілів, зростання продажів становить + 75% відносно показників 2018 року. На 2020 рік плани ще більш масштабні: збільшення рівня продажів, дебют нових моделей Opel Corsa і Opel Combo Life, вихід на ринок повної лінійки комерційних автомобілів, подальший розвиток дилерської мережі.
1. Підсумки 2019 року: успішне «перезавантаження» Бренда Opel
1.1 Перезавантаження Opel в Україні: зростання швидше за ринок
Починаючи з січня 2019 року, Opel в Україні отримав нового імпортера — в особі представництва Групи PSA. Це дозволило запустити «перезавантаження» Opel в Україні: сформована оновлена модельна лінійка, почали працювати нові дилери Бренда, клієнтам були запропоновані нові послуги. Ці дії принесли свої результати: продажі автомобілів Opel в Україні істотно зросли — протягом 2019 року було реалізовано близько 400 автомобілів, що на 75% більше, ніж було продано в 2018 році. Даний показник майже в шість разів випереджає загальне зростання ринку (протягом 2019 року в Україні продано 97,6 тис. автомобілів, зростання продажів 12,7% відносно 2018 року). Фактично Opel продемонстрував рекордне зростання продажів серед європейських, японських, корейських масових брендів. Розглянемо ключові фактори, які дозволили досягти цього успіху.
Першим пунктом слід виділити вдало сформовану модельну лінійку автомобілів: два кросовера і два легкових автомобіля. Причому всі моделі потрапили «в яблучко» свого класу в питаннях доступних моторів і трансмісій, оснащення та комплектації, запитуваної ціни.
Кросовер Opel Grandland X, який відноситься до сегмента С-SUV, став бестселером Бренда — реалізовано 129 автомобілів. Покупці вибирають автомобіль за просторий салон, якісне оздоблення, високий рівень оснащення, економічний дизельний двигун, класичну 8-ст. АКПП.
Другою за популярністю моделлю став седан С-класу Opel Astra, якому віддали перевагу 122 покупця. У даному випадку клієнти орієнтуються на німецький бренд, потужний бензиновий турбо-двигун, м’яку і енергоємну підвіску, великий багажник — і все це доступно за вкрай привабливою ціною.
На третьому місці розташувався кросовер Opel Crossland X з результатом продажів в 86 одиниць. Даний автомобіль дозволив Бренду зайти в вкрай популярний сегмент B-SUV, де покупці хочуть отримати компактні розміри, зручність маневрів в тісному місті, сучасне оснащення для комфорту, економічний двигун, вигідну ціну.
Нарешті, бізнес-модель Opel Insignia Grand Sport реалізована в кількості 26 автомобілів, що дозволило зайняти своє місце в E-класі. Відповідаючи статусу флагмана Бренда, модель Opel Insignia запропонувала потужні бензинові і дизельні двигуни, передній або повний привід, просторий салон і великий багажник, передове оснащення (адаптивний круїз-контроль, сидіння з масажем спини, матричні світлодіодні фари).
У першу чергу перезавантаженню піддалася дилерська мережа Opel: новим та існуючим дилерським центрам довелося пройти жорстку процедуру відбору, в процесі якої, вони повинні були підтвердити свою відповідність високим стандартам якості Бренда і оновити зовнішню і внутрішню айдентику.
У цілому за підсумками 2019 року мережа Opel в Україні налічує дев’ять дилерів: Київ (3 шт.), Дніпро, Львів, Запоріжжя, Полтава, Харків, Хмельницький. Плюс чотири сервісних партнера, у яких клієнт може пройти сервісне обслуговування без втрати гарантії — в Києві (2 шт.), Івано-Франківську та Житомирі. Таким чином, оновлена дилерська мережа вже зараз дозволяє покрити майже всі ключові міста, області та регіони України.
Крім двох основних напрямків розвитку — модельний ряд і дилерська мережа — Бренд також пройшов «перезавантаження» супроводжуючих послуг і сервісів. Адже зрозуміла програма сервісного обслуговування і розширена гарантія можуть стати тим останнім пунктом, який впливає на фінальне рішення при виборі та купівлі автомобіля. Усе це є у Opel в Україні.
З початку 2019 року, на автомобілі Opel діє збільшена гарантія — три роки або 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Збільшена гарантія підкреслює впевненість виробника в якості свого продукту — що трансформується в упевненість клієнта, який вибирає надійний німецький Бренд.
Також для автомобілів Opel запропонована сервісна програма «ТО за фіксованою ціною». Відтепер кожен новий покупець Opel і вже існуючий власник автомобіля можуть заздалегідь прорахувати свої витрати на сервісне обслуговування автомобіля. Причому ціна на ТО фіксована у різних дилерів в рамках одного регіону. Ціна залежить від моделі, типу двигуна, обсягу виконуваних робіт — але не від вибору дилера. Будьте впевнені не тільки у високій якості сервісного обслуговування на авторизованих СТО — а й в максимально прозорому і вигідному ціноутворенні на сервісі.
2. Майбутнє Opel в Україні протягом 2020 року
Бренд Opel продовжує збільшувати свою присутність в Україні завдяки запуску нових моделей, оновленої комерційної лінійки автомобілів, розширенню дилерської мережі та сервісних партнерів. Так, протягом 2020 року гамма легкових автомобілів Opel в Україні поповниться відразу двома новими моделями:
До того ж варто згадати, що обидві моделі вже завоювали звання «Краща автомобільна покупка в Європі» за версією міжнародної премії AUTOBEST в 2019 і 2020 роках. Тепер черга українських покупців зробити правильний вибір і стати власником надійного німецького автомобіля.
Також, в Україні буде запущена повна лінійка комерційних автомобілів Opel, яка включає в себе чотири моделі — різних габаритів, вантажопідйомності, ціни: Opel Combo Cargo, Opel Zafira Life, Opel Vivaro, Opel Movano. Кожен з цих автомобілів зможе запропонувати клієнтам вибір з кількох версій і типів двигуна — все, для задоволення індивідуальних запитів клієнтів.
Дилерська мережа Бренда продовжить свій активний розвиток протягом всього 2020 року. Мета Opel в Україні — бути присутнім в кожному регіоні країни, охоплюючи усі великі міста. Слід зазначити, що всі нові дилери будуть обов’язково дотримуватися високих стандартів якості Бренда в питаннях презентації і продажу автомобілів, сервісного обслуговування та підтримки гарантійних зобов’язань. Такий підхід дозволить залучити до Бренду максимум клієнтів, які будуть впевнені: «Opel — це надійно».
У підсумку: можна констатувати факт, що протягом 2019 року «перезавантаження» Opel в Україні успішно відбулося; однак це лише початок і 2020 рік приготував багато цікавого — як в питаннях презентації новинок Бренда, так і в питаннях подальшого розвитку дилерської мережі.