Перейти далі
Перше покоління

Історія Insignia

Перше покоління

Історія моделі Opel Insignia A

Покоління перше (2009-2013)

Створення Opel Insignia: коли вектор — на революцію!

Історія каже, що перше покоління моделі Opel Insignia дебютувало у 2008 році, продажі розпочалися наприкінці 2008-го або на початку 2009 року (в залежності від ринку збуту). Проте ім’я Insignia вперше було використано Брендом Opel набагато раніше — у 2003 році: так називався концепт-кар у вигляді великого хетчбеку. Взагалі, у концепті Opel Insignia було незвичним майже все: привод на задні колеса (хоча на той час Бренд виробляв більшість моделей с переднім приводом), задні дверцята зсувалися вздовж корпусу та дивували відсутністю центральної стійки даху, в салоні розміщувалися чотири окремі сидіння, ліхтарі автомобіля було побудовано з використанням світло-діодів. Взагалі концепт-кар Opel Insignia створювався як автомобіль більш високого рівня, ніж тогочасна модель Opel Vectra: він мав стати ідеологічним наступником Opel Omega.
І, зрештою, став — невдовзі у лінійці Бренду з’явився автомобіль Opel Signum: також хетчбек, проте вже з приводом на передні колеса та побудований на базі Opel Vectra. Проте все-ж це був «крок вище» у автомобільній ієрархії — адже хетчбек Opel Signum відносно Opel Vectra вирізнявся збільшеною колісною базою та наявністю в комплектації лише найбільш потужних двигунів з лінійки Vectra. Таким чином, запит на створення автомобіля більш високого рівня, ніж Opel Vectra, відслідковується ще з початку 2000-х років. Врешті-решт, при черговій розробці моделі середнього класу, розробники вирішили не просто змінити покоління вже відомого автомобіля, зовсім ні — вони вирішили змінити вектор розвитку. Створити більш пізнаваний, динамічний, стильний, розкішний автомобіль. І для того, щоб одразу відокремити його від попередників та підкреслити вишуканість й привабливість, навіть змінили ім’я моделі — Opel Insignia!

Модель Opel Insignia першого покоління було розроблено на геть новій платформі, вона отримала більш стильну та обтічну форму кузова з краплеподібним дахом. Взагалі перше покоління Opel Insignia навіть можна назвати одним з перших «4-дверних купе», що в той час лише почали з’являтися на ринку. Проте завдяки 4,83-метровому кузову та 2,74-метровій колісній базі, а ні водій, а ні пасажири позаду не скаржилися на брак простору. До речі, модель Opel Insignia існувала не тільки у 4-дверному, а також і у 5-дверному виконанні — на початку виробництва покупцям одразу було запропоновано варіанти «седан» та «хетчбек». Дещо пізніше до них приєднався кузов «універсал», що отримав власну назву Sport Tourer: таким чином, розробники намагалися акцентувати увагу на чудових динамічних якостях та спортивному дизайні.

 

Крім того, під час появи Opel Insignia Sport Tourer також з’явилися і нові двигуни, що були додані до вже існуючої моторної лінійки. Загалом модель Opel Insignia пропонувала сім силових агрегатів: бензин або дизель, 4-циліндрові чи V6, з діапазоном потужності від 115 до 260 «конячок». Крім того, пропонувалися механічні та автоматичні коробки перемикання швидкостей, а також різні типи приводу — на передні колеса чи повний привод на всі колеса. Якщо додати величезну кількість надсучасних технологій (для часу появи Opel Insignia першого покоління), додати спортивну версію OPC, додати безліч інших варіантів моделі (Opel Insignia також вироблялася як Holden, Buick, Vauxhall в залежності від ринку збуту), то можна констатувати факт — новий вектор розвитку виявися успішним: автомобіль Opel Insignia і справді став революційним для Бренду.

 

Зрештою, професіонали своєї справи — журналісти провідних автомобільних ЗМІ — одразу побачили всі перспективи та силу нової моделі: Opel Insignia першого покоління здобув перемогу у європейському конкурсі «Car of the Year 2009»!

Інноваційні технології — для безпеки руху та динамічного драйву в стилі ОРС

Перше покоління Opel Insignia стало одним із взірцевих автомобілів свого класу у питаннях застосування інноваційних технологій для допомоги водію, що значно покращувало безпеку під час руху. Наприклад, з’явилась система Opel Eye, що була побудована на основі камери у верхній частині лобового скла. Ця камера слідкувала за дотриманням рядності рухи, а також спостерігала за дорожніми знаками. У випадку необхідності, система надавала різноманітні попередження водію. Ще одним прикладом можуть бути адаптивні фари AFL, які могли налаштовувати промінь світла відповідно до умов руху: на автобані або в місті, при поганій погоді, під час проходження поворотів. Такі системи слугували для того, аби зробити повсякденні подорожі більш зручними, комфортними, безпечними для водія та пасажирів автомобіля.

Крім того, існували й інші технології — покликані дарувати емоції та задоволення від швидкого драйву. Так, ми зараз маємо на увазі Opel Insignia ОРС! Цей вражаючий автомобіль отримав бензиновий турбодвигун V6 потужністю 325 к. с., власний передній бампер та різноманітні аеродинамічні накладки, спортивні сидіння, гальма Brembo.

 

Проте «гаряча версія» Opel Insignia OPC могла похизуватися й іншою ексклюзивною технікою. Модель пропонувалася з системою повного приводу, що знижувало ризики проковзування коліс під час різкого старту. А ще Opel Insignia OPC отримала особливу передню підвіску HiPerStrut, яка була розроблена для покращення керованості. Разом з системою налаштування шасі FlexRide з електронно-керованими амортизаторами, все це дозволяло зробити модель Opel Insignia OPC більше «слухняною» та швидкою на звивистому треку під час активного драйву, або створити відчуття комфорту під час щоденних поїздок звичними дорогами. До речі, про систему FlexRide і не тільки...

Коли «Flex» означає «гнучкість»

Взагалі система FlexRide керувала не тільки шасі, а й іншими вузлами автомобіля — реакцією двигуна на натискання педалі акселератора, налаштуваннями підсилювача керма, навіть світлом фар. Завдяки цьому, вдавалося дещо змінювати загальний характер автомобіля, що під час появи першого покоління Opel Insignia було інноваційним рішенням для моделей такого класу й цінового рівня. Однак це був лише початок — автомобіль Opel Insignia вмів дивувати! Наприклад, універсал отримав систему FlexOrginizer: різноманітні фіксатори та органайзери, що допомагали перевозити будь-які речі у величезному багажнику. А ось іще приклад — надзвичайно економічна версія Opel Insignia ecoFLEX, що отримала дизельний двигун та безліч покращень для зниження споживання палива. Як бачите, перше покоління Opel Insignia від моменту своєї появи знаходило чим вразити вибагливих покупців. Такий підхід наслідувала й оновлена версія Opel Insignia.